vrijdag 25 februari 2011

Gekkenhuis!




Het is een gekkenhuis! Vooral in mijn hoofd... Zoveel te doen, maar wel allemaal leuke dingen!
Wat zijn dat dan allemaal voor leuke dingen? Hier even op een rijtje:
1. Webshop
Ik heb heel veel enthousiaste reacties gehad op mijn kinderposters. Met bestellingen en al! Dit heeft mij doen besluiten dat ik een webshop ga beginnen! Ik liep hier natuurlijk al langer mee rond, maar wilde eerst weten of er interesse voor is. Na vele enthousiaste reacties ga ik de sprong in het diepe wagen. Ben nu aan het onderzoeken wat het allemaal inhoud om met de productie te beginnen.
2. de Kinderkledingkast
Samen met 3 andere mede-moeders ben ik aan de organisatie van een kinderkledingbeurs begonnen. We hebben vandaag groen licht gekregen dat we dit voorjaar (!!!) al de eerste beurs gaan organiseren. 25 maart is het zover. Hierbij post ik ook ff de flyer, zodat duidelijk wordt wat er gaat gebeuren. (uiteraard is de flyer van mijn hand)
3. Losse opdrachtjes
Ook heb ik nog wat losse opdrachtjes liggen die ik als een razende robbie probeer af krijgen zodat ik me volledig kan storten op punt 1 en 2.
4. Borrel
Vanmiddag ga ik naar A'dam om gezellig te borrelen met mijn collega's van VS&P. Lekker ontspannen kletsen en lachen.
Ook heb ik 2 aanbiedingen voor fotoshoots, 1 van een gezin met een zwangere mama en een van een baby (geen newborn, daar waag ik me niet zo snel meer aan).
Ga nu snel verder met al dit.

PS En a.s. zondag sta ik ook nog op de rommelmarkt in Alkmaar.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...