zondag 19 juni 2011

Babykamer DIY
















Huub is alweer 10 maanden oud. Wat vliegt de tijd (cliché, I know, maar het is ZO waar)
1 jaar geleden was ik druk bezig om alles in orde te maken voor de babykamer. Ik heb heel veel zelf gemaakt. We hebben een wieg in de familie (van m'n vaders kant), die m'n oma destijds voor fl. 3,50 (€ 1,50) bij een tweedehands winkel kocht. Bijna m'n hele familie heeft er ingelegen, behalve Ellenoor en ik. Voor dit wiegje heb ik samen met mijn moeder nieuwe wiegbekleding gemaakt, met bijpassende lakentjes. ook heb ik een knuffeluil gemaakt met een muziekdoosje erin (muziekdoosje zit in een vakje achter de knopen) en een sluier voor over de wieg met terugkerend uilenthema. De gordijnen heb ik ook samen met m'n moeder gemaakt.
De kleur groen op de muur heb ik gekozen aan de hand van de wenkbrauwen van de knuffeluil. De commode en de kast hebben we van Patrick en Marijke (Patrick is een neef van John, Marijke zijn vrouw) overgenomen, deze heeft John opnieuw gespoten en we hebben er nieuwe deurknoppen opgezet en ik heb 'gordijntjes' gemaakt voor in de raampjes.
Huub is already 10 months old. Time flies (cliché, I know, but it is SO true)

1 year ago I was busy getting things in order for the nursery. I did a lot of DIY. We have a crib in the family (my father's side) that my grandmother bought at the time for NLG 3.50 ( 1.50) at a thrift store. Almost my whole family slept in it as a baby, except Ellenoor and me. For this crib me and my mother made new lining, with matching sheets. I also made ​​a stuffed owl with a musicbox inside (the musicbox is in a compartment behind the buttons) and a veil over the crib with returning owltheme.The curtains I have also made ​​with my mother.
The color green on the wall, I have chosen according to the brow of the stuffed owl.The dresser and the closet we got from Patrick and Marijke (Patrick is a cousin of John, his wife is Marijke), John spraypainted it white and we have added new doorknobs and I created 'curtains' ​​in the small windows.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...