maandag 19 september 2011

Budget en milieu vriendelijk

Mijn sieradenbak was nogal een zooitje, veel kettingen stuk (slappe troep...) maar wel met mooie kralen. Dus kwam ik op het idee om ze allemaal uit elkaar te halen en daar weer nieuwe van te maken! Budget en milieuvriendelijk! Hieronder zie je mijn eerste creatie, een houtenkralen ketting met een gehaakt bloemetje eraan. Ja, het haakvrius is overal...
Ook probeerde ik een zelfportret te maken met de ketting, maar daar ben ik niet zo goed in, zoals je ziet...

My jewelrybox was quite a mess, lots of broken necklaces (weak mess...) but with beautiful beads. So I got the idea to tear them apart and make new ones out of it! Budget and environmentally friendly! Below is my first creation, a wood bead necklace with a crocheted flower on it. Yes, it's everywhere ... my crochetvirus
I also tried to make a self portrait with the necklace, but I'm not very good at it, as you see ...


Tadaah! De ketting
The necklace

Mijn mislukte zelfportret...
My failed self portrait



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...