donderdag 5 januari 2012

Week 1: Goede voornemens!


Dit zijn mijn voornemens voor het nieuwe jaar (ik heb het op FB gezet, dus het zal me de rest van m'n leven achtervolgen), en dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik me eraan houdt. In ieder geval januari ;).

Ik heb er net nog 1 bijbedacht in de winkel: geen plastic tasjes meer aannemen, maar zelf een tas meenemen. In kledingwinkels vinden ze dat wel raar, heb ik gemerkt...




Mijn blogs zullen aankomend jaar vaak over koken gaan (2 recepten per maand... Waaah!)

Uiteraard ook over haken :-) verder over alles wat mij op creatief gebied bezighoudt en inspireert.

2 opmerkingen:

Hilde van Dijk zei

wat goed! Mocht je nou (net als ik) alsnog je eigen tas wel eens vergeten, is er ook een andere manier om hetzelfde goede doel te bereiken. Like www.facebook.com/bagtobasic.

Als veel mensen net zoals jij geen plastic tassen meer willen , kunnen we winkeliers overhalen om bijvoorbeeld katoenen tasjes weg te geven!

Unknown zei

Wat leuk! Ik heb 'm geliked :-)
Tot nu toe staat de teller bij mij op 0 plastic tasjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...